• Klarna
  • Fri frakt över 600kr
  • Få 15% rabatt. Anmäl dig till nyhetsbrevet på startsidan. Ej reavaror.
Group 10 Created with Sketch. Group 5 Created with Sketch.
search Created with Sketch.
bag Created with Sketch. 0
bag Created with Sketch. 0

Priser och betalning

Betalning sker med Klarna Check-out. Du väljer själv hur du vill betala: Faktura-14 dagar, kreditkort, eller dela upp betalningen. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser vid omständigheter som vi inte rår över (till exempel valutaförändringar, höjda inköps- eller tillverkningspriser eller höjd moms). Därutöver förbehåller vi oss rätten att annullera beställningar där varan är uppenbart felaktigt prissatt. Läs mer om tjänsten på Klarna eller kontakta Klarnas kundtjänst på 08 - 120 120 10. Beroende på vilket betalsätt du väljer kan olika avgifter tillkomma.

Orderbekräftelse

Vi mailar dig en orderbekräftelse efter din beställning. Kontrollera att bekräftelsen stämmer överens med dina önskemål. Vill du ändra något i din beställning ska du göra det fortast möjligt efter ditt köp, Du kan kontakta oss via mail på info@belovely.se ,  Om du inte hittar din orderbekräftelse kan det vara bra att kika i mappen för skräppost i din mail. 

Osäker på din storlek

Vi önskar begränsa vår miljöpåverkan och förbehåller oss därför rätten till att begränsa antalet bh:ar och bikinis storlekar i en order för utprovning. Är du osäker på val av storlek och modell kan du kontakta oss innan du beställer, så får du hjälp. Vi har stor kunskap och lång erfarenhet och finns här för att ge dig vår expertis och hjälpa dig hitta rätt storlek och modell. Observera att bikinibyxor och trosor levereras plomberade och kan därför INTE provas hemma. 

Leveranser

Varor som finns i lager skickas inom 1-2 vardagar. Fraktkostnaden inom Sverige kostar 59 kr till 99kr , fraktfritt vid order över 600 kr.  När vi har lämnat in ditt paket till PostNord kommer du att få ditt kollinummer via mail så att du kan spåra paketets väg hem till dig. När paketet är på väg till dig får du information om det i ett sms. Sedan levereras din beställning med PostNord. Får det inte plats i brevlådan får du ett sms med kollinummer och information om när ditt paket är redo att hämtas ut. 
Skulle delar av din order inte finnas i lager, skickar vi din leverans samlad så snart vi fått in varan. Mejla kundservice om du vill ha omedelbar leverans på de beställda varor som finns i lager. Hela köpesumman betalas vid första delleveransen. Resterande del av ordern skickas så snart varan levererats till oss, vilket kan ta upp till 20 dagar, men normalt 5-8 dagar.
Vi är inte ansvariga för leveranstiden när paketet övergått till transportbolaget. Vi hjälper gärna dig att reda ut anledningen till en eventuell försening.
Vi ansvarar inte för paket som inte uthämtats inom skälig tid. Vi ansvarar inte heller för ej uthämtade paket som returnerats till oss. Ej uthämtade paket som returneras till oss fraktas på din risk och det är du som står för fraktkostnaden. Det är därför viktigt att du hämtar ut ett paket även om du ångrat ditt köp. 

Har du som kund missat att hämta ut paketet, men vill ha varan, betalar du själv fraktkostnaden för det andra utskicket. Observera att paket beställda med leverans Postnord Collect, ligger hos ombudet i 7 dagar.

Ångerrätt, returer och byten

Du har ångerrätt enligt distansavtalslagen vid order i denna webbutik. Vi erbjuder Dig öppet köp och full returrätt inom 14 dagar. Du har då möjlighet att ångra Ditt köp. Returer efter 14 dagar godkäns INTE. Önskar Du en annan storlek, vänligen gör en ny order så krediterar vi din felaktiga order så fort vi fått Din retur. Returer och byten måste godkännas via e-post INNAN varan skickas tillbaka.

Det är alltid kunden som står för returfrakten. Original frakt på 99kr debiteras om kvarvarande belopp understiger 600 kr efter returen. Om du vill returnera, byta eller reklamera kan du använda samma påse, kontakta oss via mejl för returfraktsedel - 79kr upp till 1 kg och skrymmande paket 132 kr att returnera inom Sverige.  Glöm inte att lägga det i en plastpåse om du väljer att inte använda vår påse. För din egen säkerhet så vänligen skicka alltid spårbart brev eller paket. (Försändelser skickade på annat sätt och som därmed hamnar hos ett ombud har vi svårigheter att hämta och Du debiteras en avgift på 79 kronor för dessa kostnader). 

Alla typer av produkter som skickas tillbaka ska vara oanvända, kompletta med tillverkarens lappar kvar samt vara förpackade väl och plombering eller förpackningar får ej brytas. 

Varorna får ej vara använda och eventuell plombering skall finnas kvar på trosor/underdelar, då det är intimprodukter. Endast plomberade trosor och bikinitrosor tas i retur. Dessa levereras alltid plomberade och kan därför INTE provas. Är plomberingen kvar och ok för övrigt går det bra att byta/returnera varan. Allt plast och märkning skall sitta kvar i varan. Det får inte finnas rester av smink, hud, deodorant eller andra dofter. Alla returer granskas noggrant innan godkännande.
Obs: Amoena Badprotes 149 Aqua Wave är en hygienartikel och tas därför inte i retur vid felköp - var därför noga så du har rätt storlek. 

Returer skickas till:
Härliga Under AB, Norra Långgatan 18
261 30 Landskrona

Garantier

Du har full garanti på samtliga produkter du köper enligt gällande lagstiftning.

Outlösta paket

Vi debiterar en avgift 250kr för kostnaderna för returfrakt samt administration.

Tvister

Du får alltid en avisering via mejl från oss när ditt paket är på väg. Om det mot förmodan levereras en defekt eller felaktig vara, eller leveransen helt uteblir, måste du omedelbart och senast inom 14 dagar från leveransmottagandet, reklamera den till oss via mejl, glöm inte att ange ditt namn och ordernummer.

Vid eventuell tvist följer vi alltid allmänna reklamationsnämndens rekommendation.

Distans- och hemförsäljningslagen gäller när du handlar hos Be Lovely. Vi strävar alltid efter att våra kunder ska vara nöjda med de varor och tjänster som vi tillhandahåller. Därför har vi som princip att i första hand lösa eventuella oenigheter genom att komma överens om en lösning som gynnar båda parter. Om vi trots våra ansträngningar inte gör detta så rekommenderar vi dig att vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (ARN) för en oberoende prövning. Vi följer ARN:s rekommendationer.